0850 302 0104
Fusion, Mach3, blue3, colgate, palmolive, Nivea, Nivea türkiye, Ariel, Gillette, p&g, Unilever, pantene, duracell, pkcell battery, energizer, batteries, battery, batteryshop, import battery, head&shouldres, elidor, silk, fairy, gillette Venüs, gillette türkiye, export gillette, febreze, alo, ariel, primaa, ultra prima, pampers, diaper factory, dry ped, wet wipes factory, prima türkiye, ipana, orkid, rejoice, oral-b, axe, domestos, brüt, döve, lipton, lux, omo, rexona, clear, çocuk bezi, prima, prima, prima, prima, prima, prima, prima,prima, prima, prima, prima, prima, prima, lux, elidor, jhonson
Neyi Takip Ediyoruz
Tüketiciyi Anlamak
Dünyada hiçbir şirket; alkalin pil pazarında tüketici ve pazar araştırmalarına Duracell kadar fazla yatırım yapmamıştır. Her yıl Duracell dünyada yaklaşık 60 ülkede 5 milyondan fazla tüketiciyle görüşüyor. Her yıl 15,000’den fazla araştırma gerçekleştiriyor. Tüketiciyi anlamak için reklam-pazarlama ve araştırma-geliştirmeye yılda 35 milyon dolardan fazla yatırım yapıyor. Tüm bu çabalar bize yenilik fırsatlarının nerede olduğunu, tüketicilere nasıl hizmet edip onlarla nasıl ilişki kumamız gerektiğini gösteriyor.
Yenilik
Ceyes'in Distribütörlüğü'nü yaptığı Duracell pil; yenilik konusunda endüstride lider konumdadır. Geçtiğimiz 9 yıl içerisindeki satış artışının neredeyse tümü yenilikçi ürün veya ürün yeniliklerinden gelmiştir. Yenilik becerisini sürekli güçlendirirken, yeniliğe önemli rakiplerinden iki kat fazla yatırım yapmıştır. Buna ek olarak, içerideki yenilik kapasitesini oluşturduğu yenilik ortakları network’ünü de güçlendirmiştir. Bugün sattığımız Duracell markasında gerçekleştirilen ürün yeniliklerinin bir kısmında bizim gibi partnerlerin katkısı da bulunuyor. IRI New Product Pacesetter Report (IRI Yeni Ürün Geliştirme Raporu) her yıl A.B.D.’de yeni çıkan ve çok satan ürünlerin sıralamasını yapar. Geçtiğimiz 14 yıl boyunca bu sıralamada bu ürünler ilk 25’e girdi – bu derece, en büyük 6 rakibimizin listeye soktuğu toplam ürün sayısından bile daha fazla. Sadece geçtiğimiz yıl, A.B.D.’de yeni çıkan ilk 10 ürün arasında yer aldı.
Marka Yaratmak
Marka yaratma liderlik ister. Satışı milyon dolarla ifade edilen çeşitlilik ve endüstrideki en güçlü ürün portföyünü oluşturmuş bir şirketin ve markanın ürünlerini satmaktayız. Bugün Duracell pil; Dünya ve Türkiye'deki yüksek performanlı alkalin pil pazarının lideridir. Ceyes prensip olarak kendi sektöründe lider olan markaların satışını gerçekleştirmektedir.
Pazara Giriş
Endüstriye yön veren pazara giriş becerileri geliştiren ve perakendeciler arasında gerçekleştirilen endüstri araştırmalarında Ceyes'in distribütörlüğünü yaptığı Duracell Pil; her zaman aralarında en net şirket stratejisi ile perakendeciler için en önemli ürünler arasında olup, güçlü iş yürütme sistemleri ve yenilikçi pazarlama programlarının da olduğu birçok kriter açısından en çok tercih edilen tedarikçi ve endüstri lideri olarak değerlendiriliyor.
Ölçek
Kategorilerde, ülkelerde ve perakende kanallarında global bir şirket ile çalışıyor olmanın avantajlarını kullanıyoruz. Bu global ölçek bize bilgi paylaşımı, ortak sistem ve süreçlerin oluşturulması ve en iyi uygulamaların tekrar kullanılabilmesi konusunda büyük olanaklar sağlarken, üstün tüketici ve yatırımcı değeri sunmamızı da mümkün kılıyor..